Úvod do DocBooku v češtině

Matej Cepl ceplma00 at yahoo.com
Tue Oct 30 19:31:18 CET 2001

On Tue, Oct 30, 2001 at 05:23:41PM +0100, Jirka Kosek wrote:
> Zdravím,
>
> pokud už vás nebaví používat jen <flame meta=";-)">takové ty zastaralé
> systémy (LaTeX, texinfo, Linux-Doc, HTML, Word)

Ještě se do toho flamu vejdu :-)

Nějak jsem úplně nepochopil k čemu by mi to bylo. Na mé fakultě
zatím předepisují na doktorandské práce Courier a řádkování 2,
PDF na web vystavím stejně, a konverzi do HTML mi provede tth (a
pokud mě bude někdo do Docbooku nutit, tak ho LyX ve kterém píšu
vše podstatné, vyexportuje taky). Navíc se mi ještě nepodařilo
nakonfigurovat docbook, aby fungoval (ale to je už jiný problém).

Uznávám, že to je módní (ale to asi pro uživatelu vi na Linuxu,
není to nejdůležitější :-).

> </flame>

	Hezký den

		Matěj

Matej Cepl, ceplma00 at yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

What to do?
See http://www.volny.cz/cepls/clanky/what_to_do.html