Úvod do DocBooku včeštině

Jirka Kosek jirka at kosek.cz
Tue Oct 30 20:22:06 CET 2001

Zdenek Wagner wrote:

> Ja si nemyslim, ze LaTeX je zastaraly, a kdyz vim, ze urcite nechci nic
> jineho nez tistenou verzi a PDF, pak pujdu pres LaTeX. Take se zatim

Nikdy, neříkej nidkdy. ;)
S tím LaTeXem to bylo myšleno jako nadsázka, své místo na světě má a
ještě dlouho mít bude.

> A jeste poznamka: nebylo lepsi ten navod prohnat pres pdftex? Me to v
> acrobatu hlasi Bad CMap. Rad bych si to cetl vecer pred spanim odpojen od
> internetu...

A jakou máte verzi Acrobatu, já se z toho Adobe zblázním? To je těžké,
když ani oni sami neumějí vygenerovat správné PDF. Není problém v tom,
že dokument je PDF 1.3 a vy máte v OS/2 jen Acrobat 3.0 (ten umí jen 1.2
jestli se nepletu).

S pdfTeXem je problém. DSSSL styly lze samozřejmě použít společně s
Jade/OpenJade a JadeTeXem/pdfJadeTeXem. Problém je v tom, že standardní
Jade/OpenJade je schopný vygenerovat takové věci jako nadpis na konci
stránky apod. Existují pro to sice patche, ale nějak mne nebaví je dávat
dohromady. Bohužel i vývoj OpenJade se v podstatě zastavil.

  Jirka Kosek
  e-mail: jirka at kosek.cz
  http://www.kosek.cz