clanek o anabazi se Stromovymi fonty na grafika.cz

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Thu Oct 25 11:47:30 CEST 2001

On Thu, 25 Oct 2001, David Tesar wrote:

> Dobry den vsem,
>
> nejprve bych rad vyjadril velke podekovani panu Olsakovi za jeho snahu a
> propagaci TeXu. A hned vzapeti si neodpustim kritiku na tendencni anketu
> pod jeho clankem.

Doufam, ze je vsem jasne, ze ja jsem tu anketu nevymyslel. Taky bych
nevedel, jak na ni odpovedet. Tato anketa je na serveru grafika.cz
pripojena ke kazdemu clanku. Chybi mi v ni kolonka "jine programy, jake?".

> Musim rict, ze i zacatek clanku mne dost udivil. Az dodnes jsem si uprime
> myslel, ze TeX je velmi znamy a hojne pouzivany nastroj a ze nastroje typu
> Quark pouzivaji pouze casopisy pro sloupcovou sazbu. Velmi mne udivilo
> predstaveni TeXu jako takoveho. To je opravdu tak neznamy?

Kdyz se clovek projde po nekolika DTP studiich, ztrati iluzi o tom, ze TeX
je znamy program. Bohuzel.

Petr Olsak