clanek o anabazi se Stromovymi fonty na grafika.cz

David Tesar davidt at ucw.cz
Thu Oct 25 11:20:49 CEST 2001

> zda by pak server spravne zapocital pocet shlednuti clanku. O to mi v tuto
> chvili trochu jde. Nikoli snad kvuli honorari, ale kvuli tomu, zda se
> vubec rozjede dalsi spoluprace.

Dobry den vsem,

nejprve bych rad vyjadril velke podekovani panu Olsakovi za jeho snahu a
propagaci TeXu. A hned vzapeti si neodpustim kritiku na tendencni anketu
pod jeho clankem.

Musim rict, ze i zacatek clanku mne dost udivil. Az dodnes jsem si uprime
myslel, ze TeX je velmi znamy a hojne pouzivany nastroj a ze nastroje typu
Quark pouzivaji pouze casopisy pro sloupcovou sazbu. Velmi mne udivilo
predstaveni TeXu jako takoveho. To je opravdu tak neznamy?

David Tesar