clanek o anabazi se Stromovymi fonty na grafika.cz

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Thu Oct 25 11:12:36 CEST 2001

On Thu, 25 Oct 2001, Petr Olsak wrote:

> WWW design toho serveru grafika.cz me pripada vicemene strasny. Pismenka
> jsou tak mrnava, ze to nejde cist. Podobne zmensili pismenka i na Psovi a
> jinych serverech. Mozna v jinych prohlizecich, nez pouzivam ja, to vypada

V mem prohlizeci je to take strasne... Asi maji vsichni obri monitory, na
tech je to mozna citelne

> lip, ale ja to zmensovani pismenek chapu jako neprijemnou infekci sirici
> se celym internetem. Doporucuji pouzit ikonku ci odkaz "tisknout" a pak se
> teprve clanek stava rozumne citelny.

Navic muj prohlizec se chova podle RFC 2048: pokud server v poli
Content-Type nevraci informaci o kodovani, pak se predpoklada ISO-8859-1.
Chapu, ze autor stranek na nejakem serveru s prostorem zdarma nema prava k
serveru a musi si nouzove vypomahat prikazem <meta ...>, ale je to smutne
u serveru, ktery chce radit, jak se ma grafika delat. Musim tedy stranku
znovu natahnout (alespon pribyvaji odkazy), coz, vzhledem ke graficky
preplacanemu designu, trva zoufale dlouho a musim rici, ze me to od cteni
dalsich clanku odrazuje.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/