OT: Adobe Acrobat Reader a Page Cache

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Mon Oct 22 11:11:22 CEST 2001

On Sun, 21 Oct 2001, Pavel Janík wrote:

> Zdravím,
>

> Setkal se někdo s tímto problémem? Poslední dobou mám pocit, že neexistuje
> dobrý prohlížeč PDF pro moji platformu... Na Windows 2000 to funguje bez
> problémů

Mam jeste horsi zkusenosti. zkusil jsem Acrobat Reader 4.5 v Redhat linuxu
6.2CZ. Kdyz jsem v PDF mel jen obrazky bez textu a dokonce jsem mel i
heslo na otevreni souboru, tak to proslo dobre. Bohuzel se mi nepodarilo
otevrit ani jeden PDF se Zpravodajem, hlasil mi, ze nemuze najit fonty, a
pritom jsou vsechny vlozeny. Nektere PDF sice otevru, ale kdyz prjdu na
druhou stranku, tak mi tam zbyde polovina te prvni a texty se prisernym
zpusobem pomichaji. A neni to lepsi ani v jinych systemech. Jiri Kosek mi
delal korekturu sveho prispevku do Zpravodaje a v Acrobatu 4 ve Windows mi
pripisoval poznamky. V OS/2 se mi tenhle dokument nepodarilo precist vubec
a v Acrobatu ve Windows 98 se mi obcas pridaly paznaky a prekvapive se na
nekolika mistech z cislice 2 stala cislice 4, coz je zvlaste podivne...
Bohuzel mi nepomohl ani xpdf, ghostscript jsem v linuxu jeste nezkousel.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://icebearsoft.euweb.cz