OT: Adobe Acrobat Reader a Page Cache

Pavel Janík Pavel at Janik.cz
Sun Oct 21 13:55:12 CEST 2001

Zdravím,

poslední dny jsem nucen trávit stále více času nad chybami a cestami, jak
tyto chyby obejít, v Acrobat Readeru (v mém případě na SuSE Linuxu). Na
některé problémy jsem již "řešení" našel, nicméně mne stále ještě trápí
jedna věc.

Stávající situace vypadá následovně: mám dokument, který zobrazuji ve
FullScreen modu. Některé stránky se rastrují na obrazovku i dvě
sekundy. Myslel jsem si, že pokud zapnu Page Cache
(File/Preferences/General/Use Page Cache), zrychlí se zobrazování
stránek. Ono se skutečně zrychlí, nicméně, pokud je stránka zobrazena
z této cache, je zobrazena ve špatných barvách, písma nejsou dobře
antialiasovaná (zřejmě také kvůli porušené paletě barev) apod.

Setkal se někdo s tímto problémem? Poslední dobou mám pocit, že neexistuje
dobrý prohlížeč PDF pro moji platformu... Na Windows 2000 to funguje bez
problémů
--
Pavel Janík