OT: Adobe Acrobat Reader a Page Cache

Libor Chocholaty chocholaty at gncz.cz
Mon Oct 22 11:50:38 CEST 2001

Zdenek Wagner wrote:

> Mam jeste horsi zkusenosti. zkusil jsem Acrobat Reader 4.5 v Redhat linuxu
> 6.2CZ. Kdyz jsem v PDF mel jen obrazky bez textu a dokonce jsem mel i
> heslo na otevreni souboru, tak to proslo dobre. Bohuzel se mi nepodarilo
> otevrit ani jeden PDF se Zpravodajem, hlasil mi, ze nemuze najit fonty, a
> pritom jsou vsechny vlozeny.

To je znama chyba, na cz.comp.linux mnohokrat resena. Acrobatu vadi nastaveni
LC_ALL a LANG, staci Acrobata poustet scriptem, ktery na ne udela unset a jede
to OK.

[libor at lch libor]$ cat `which acroread`
#!/bin/bash
LC_ALL=C
LANG=C
/usr/local/Acrobat4/bin/acroread $1
[libor at lch libor]$

safra, koukam, ze to mam jinak, ale funguje to take. :-)

Hmm, ted jsem to overoval s temito promennymi nastavenymi a funguje to take,
jen hlasi, ze
Warning: charset "ISO8859-2" not supported, using "ISO8859-1".

Urcite jsem se s vasi chybou setkal, ale uz je to dlouho a nepoznamenal jsem si
reseni. :-(

S pozdravem, Libor Chocholaty