MiKTeX mi uz chodi! (was: Re[2]: MiKTeX -- jak mam vygenerovat formaty?)

Miroslav Fikar fikar at cvt.stuba.sk
Thu Oct 18 10:56:49 CEST 2001

Bohdanecky Zdenek Jr <bohdik at bohdik.cz> writes:

> Jeste vaham, zda mam instalovat WinEdt... Vypada pekne, ale uz tak
> jsem zmlsany klikanim a takhle bych se z toho nevymotal. Radeji se
> budu postupne szivat s Emacsem (ve kterem delam ostatne pod Linuxem),
> aby mi usnadnil alespon spousteni TeXu a Yapu.

Ak ostanete pod Emacsom, neolutujete. Nezabudnite si ho nakonfigurovat
s Auctexom tak, aby fungovalo dopredne a spatne vyhladavanie v
spolupraci s Yapom: pri kompilacii sa Yap nastavi na riadok, ktory ste
editovali a po Dkliku v Yape sa dostanete na miesto v zdrojaku, na
ktore ste klikali. Vynikajuce. Neviem, ako som mohol doteraz existovat
bez toho.

Miro