MiKTeX mi uz chodi! (was: Re[2]: MiKTeX -- jak mam vygenerovatformaty?)

Petr Aubrecht paubrecht at volny.cz
Mon Oct 22 09:03:04 CEST 2001

Bohdanecky Zdenek Jr wrote:

> Dobry den,
>
> V tech navodech se pise o setupwiz.exe a o moznosti vyberu
> jednotlivych balicku... Ja si vcera stahnul ze stranek miktex.org
> jakysi setup.exe (2.1.7). Po instalaci mam na vyber bud stazeni
> distribuce 'small', 'large' nebo 'full' na disk odkud mohu po dalsim
> spusteni setup.exe vybranou distribuci nainstalovat (celou) -- zadny

Dekuji za rekci, upravim stranku. Problem vsech tehle navodu je, ze kdyz
si nainstalujeme prostredi sami, tak nas uz nic netlaci testovat se
vsemi novymi verzemi.

> vyber jednotlivych balicku se mi nikde nenabizel. BTW: Nepamatuji si
> jiz, ze by implicitni cesta pro instalci byla do Program Files, tusim,
> ze to bylo c:\texmf a c:\localtexmf. Ja to jen menil na disk d:.

:-) Vsak jsem jim taky napsal, aby to tak udelali!
Vazne: to je dobre.

> Jeste vaham, zda mam instalovat WinEdt... Vypada pekne, ale uz tak
> jsem zmlsany klikanim a takhle bych se z toho nevymotal. Radeji se
> budu postupne szivat s Emacsem (ve kterem delam ostatne pod Linuxem),
> aby mi usnadnil alespon spousteni TeXu a Yapu.

WinEdt ma smysl bud na vyzkouseni, nebo pokud ho chcete koupit (prisel
na temer 2kKc pres Jimaz). Ovsem na emacs urcite nema ;-)

Petr Aubrecht