MiKTeX mi uz chodi! (was: Re[2]: MiKTeX -- jak mam vygenerovat formaty?)

Bohdanecky Zdenek Jr bohdik at bohdik.cz
Thu Oct 18 10:25:00 CEST 2001

Dobry den,

Thursday, October 18, 2001, 9:03:10 AM, you wrote:

PA> MikTeX large? Large byl v DOSu! A encTeX byla nejaka vypomoc s kody -
PA> dnes je obsolete.

V tech navodech se pise o setupwiz.exe a o moznosti vyberu
jednotlivych balicku... Ja si vcera stahnul ze stranek miktex.org
jakysi setup.exe (2.1.7). Po instalaci mam na vyber bud stazeni
distribuce 'small', 'large' nebo 'full' na disk odkud mohu po dalsim
spusteni setup.exe vybranou distribuci nainstalovat (celou) -- zadny
vyber jednotlivych balicku se mi nikde nenabizel. BTW: Nepamatuji si
jiz, ze by implicitni cesta pro instalci byla do Program Files, tusim,
ze to bylo c:\texmf a c:\localtexmf. Ja to jen menil na disk d:.

PA> Nestaci Vam popis na http://www.volny.cz/paubrecht/tex/ ?

Predtim jsem mel problem, ze se dle toho navodu
http://houdik.hyperlink.cz/miktex/installcz2.html, podle nejz se ma
spoustet tex.exe --tcx=cp1250cs.tcx &csplain muj.tex, poustel MiKTeX v
interaktivnim modu... A z vaseho navodu jsem vycetl, ze MiKTeX neumi
prebirat jmeno formatu na prikazove radce (&csplain) -- proto jsem
prekopiroval puvodni tex.exe do csplain.exe. Nyni jsem si udelal
prozatimni davku csp.cmd (csplain.exe --tcx=cp1250cs.tcx %1).

Jeste vaham, zda mam instalovat WinEdt... Vypada pekne, ale uz tak
jsem zmlsany klikanim a takhle bych se z toho nevymotal. Radeji se
budu postupne szivat s Emacsem (ve kterem delam ostatne pod Linuxem),
aby mi usnadnil alespon spousteni TeXu a Yapu.

2All: dekuji za rady.

--
S pozdravem
Zdeněk Bohdanecký Jr.