Problemy s pdfcslatex pod TL6

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Tue Oct 16 14:35:44 CEST 2001

On Tue, 16 Oct 2001, Jiri Rybicka wrote:

> Dobry den,
> jasno v tom primo asi neudelam, ale vim, ze kolega (bez predchozi
> instruktaze) nainstaloval TeXLive 5 do adresare "Program files" a system
> bezel, ukazoval mi nejaky cvicny text, ktery prelozil a zobrazil pomoci
> windvi. Bohuzel jsme tuto instalaci dal netestovali, protoze jakmile jsem
> to zjistil, okamzite jsem mu naridil preinstalovat do jineho adresare, on
> pak zvolil d:\programy.

Ja sam Windows nemam, ale instaloval jsem TeXLive 5 (TL6 jsem jeste
nezkousel) nekolika kamaradum. Vse jsem instaloval do adresaru, ktere mi
instalator nabidl. Instaloval jsem WinShell, protoze licenci na WinEdt
platit nechteli. Nepodarilo se mi rozjet DVI prohlizec, hlasil nejakou
podivnou chybu, ktere jsem vubec nerozumel, tak radeji vsem rikam, ze
nefunguje a musi v GSview prohlizet PS soubory, protoze dvips beha dobre.
Zcela rutinne prenasime LaTeXove soubory mezi Windows, OS/2 a Linuxem.

> Myslim, ze vsechny binarky pod W32 si s tim nejak poradi, horsi je to asi
> s prikazem \input. Ovsem skutecnost, ze v teto instalaci byl prelozitelny
> nejaky cvicny soubor, ktery se nachazel taky ve stromu "d:\Program
> files\TeXlive" to ponekud zamotava.

Dovedu si predstavit, ze v dokumentu je "\input jmeno" a jmeno adresare se
doplni v tex.exe z nejake environmentalni promenne pomoci kpath. Pak
pochopitelne mezery ve jmenech adresaru nevadi, protoze jsem v jine vrstve
zpracovani.

> Zdravim
> J. Rybicka.

Zdenek Wagner