Problemy s pdfcslatex pod TL6

Gil gil at atlas.cz
Tue Oct 16 15:02:00 CEST 2001

> Ja sam Windows nemam, ale instaloval jsem TeXLive 5 (TL6 jsem jeste
> nezkousel) nekolika kamaradum. Vse jsem instaloval do adresaru, ktere mi
> instalator nabidl.
Jak jsem jiz psal, instalator pravdepodobne skutecne nabizi implicitne jinou
cestu pro adresar texmf, a to C:\Dokumenty\texmf. Tam nejsou zadne mezery
ani nic jineho, i kdyz je to trochu dlouhy nazev (> 8 znaku). Jestli to s
tim ale opravdu beha nevim, protoze jsem ji zmenil na Program files jako vse
ostatni, a pak jsem to cele radeji honem preinstaloval do nejakeho
normalniho adresare bez mezer a dlouhych jmen.
> Instaloval jsem WinShell, protoze licenci na WinEdt
> platit nechteli. Nepodarilo se mi rozjet DVI prohlizec, hlasil nejakou
> podivnou chybu, ktere jsem vubec nerozumel, tak radeji vsem rikam, ze
> nefunguje a musi v GSview prohlizet PS soubory, protoze dvips beha dobre.
A zkousel jste jiz TeXnicCenter? Me tento program jako zarytemu
programatorovi ve Visual C++ pripada jedinecny. Urcite je na TL6, TL5 nevim,
nova verze pak na http://www.toolscenter.org/texniccenter. Vazne stoji za to
S pozdravem S.Rataj