Problemy s pdfcslatex pod TL6

Jiri Rybicka rybicka at mendelu.cz
Tue Oct 16 14:22:11 CEST 2001

On Tue, 16 Oct 2001, Petr Olsak wrote:

> Nerad bych svym predchozim prispevkem zpusobil plany poplach. Mozna, ze
> adresar Program Files funguje. Musim priznat, ze sam nevim, jak je upraven
> TeX na systemech, ve kterych se preferuji nazvy souboru s mezerami.
>
> Muze mi v tom udelat jasno nejaky uzivatel MS Windows?

Dobry den,
jasno v tom primo asi neudelam, ale vim, ze kolega (bez predchozi
instruktaze) nainstaloval TeXLive 5 do adresare "Program files" a system
bezel, ukazoval mi nejaky cvicny text, ktery prelozil a zobrazil pomoci
windvi. Bohuzel jsme tuto instalaci dal netestovali, protoze jakmile jsem
to zjistil, okamzite jsem mu naridil preinstalovat do jineho adresare, on
pak zvolil d:\programy.

Myslim, ze vsechny binarky pod W32 si s tim nejak poradi, horsi je to asi
s prikazem \input. Ovsem skutecnost, ze v teto instalaci byl prelozitelny
nejaky cvicny soubor, ktery se nachazel taky ve stromu "d:\Program
files\TeXlive" to ponekud zamotava.

Zdravim
J. Rybicka.