Problemy s pdfcslatex pod TL6

Erik Bartos bartos at thsun1.jinr.ru
Tue Oct 16 11:58:18 CEST 2001

On Tue, 16 Oct 2001, Petr Aubrecht wrote:

> Ba co vic, proc instalator nabizi implicitne adresar, ktery je evidentne
> spatny??? KAZDY instalator dovoluje pri navrhu nastavit implicitni
> cestu, kam se bude software instalovat. Proc tedy neni nastaven
> C:\texmf?
>
> Co se tyce neschopnosti TeXu pracovat s divokymi nazvy, neni v tom sam.
> Word sveho casu proste spadl, kdyz se mu predhodil soubor se dvema
> extenzemi (dodnes to radeji nezkousim), 602Text dokument s mezerou taky
> neotevre atd.
>
> Mimochodem - MikTeX taky nabizi Program Files. Je treba pred tim vsechny
> [...]

Pouzivam distribuciu MikTeX2 pod Win2k. Doposial som viaslovne nazvy
pre tex subory nepouzival (ma to nenapadlo) ale dnes som jeden skusil a
funguje to. S tou upravou, ze pri pouziti \input{file} musi byt
nazov file v uvodzovkach, teda \inptu{"file"}.
Neviem ale ci to ma zmysel pouzivat, ked potom dany subor
nebudem moct bez upravy nazvu (a obsahujucich odkazov v \input{..}) pouzit
pod Linuxom co obcas robim.

Instalacia MikTeX2 moze byt aj do adresara "c:\program files", osobne to
tam nemam nainstalovane ale na druhej strane pouzivam adresar
"local texmf" a nie "localtexmf" :-)

Akym sposobom je to realizovane neviem povedat, treba sa opytat ludi
pripravujucich distribuciu.

S pozdravom,   Erik Bartos.