Problemy s pdfcslatex pod TL6

Gil gil at atlas.cz
Tue Oct 16 11:02:02 CEST 2001

> Ba co vic, proc instalator nabizi implicitne adresar, ktery je evidentne
> spatny??? KAZDY instalator dovoluje pri navrhu nastavit implicitni
> cestu, kam se bude software instalovat. Proc tedy neni nastaven
> C:\texmf?
Jeste jednou vstoupim do diskuse, kterou jsem tak uspesne rozpoutal ...
Ted mi totiz doslo (znovu jsem to nezkousel, ale az budete nekdo instalovat
TL6 na Woknech, tak se na to zkuste podivat), ze prave tento jediny adresar
(tj. texmf) to mozna cpe do adresare "Dokumenty", takze tam zadna mezera
neni. Jenze ja jsem to chtel mit vsechno pohromade, a tak jsem to prihodil
do TeXovskeho adresare ... ktery je nastaven na "Program files" ... Takze je
mozne, ze pri zcela puvodnim nastaveni instalatoru to chodi dobre ...
Tedy jestli se na to dobre pamatuju, uz vazne nevim. Kazdopadne pokud se to
cele hodi do adresare s nejakym normalnim nazvem, je vsechno v poradku.
S pozdravem S.Rataj