Problemy s pdfcslatex pod TL6

Petr Aubrecht paubrecht at volny.cz
Tue Oct 16 08:31:59 CEST 2001

Libor Chocholaty wrote:

> OK, dekuji za vycerpavajici vysvetleni. Myslel jsem, ze je to zalezitost
> instalarotu. Me to moc nevadi, protoze sam nejsem privrzencem mezer v nazvech
> S pozdravem, Libor Chocholaty

Ba co vic, proc instalator nabizi implicitne adresar, ktery je evidentne
spatny??? KAZDY instalator dovoluje pri navrhu nastavit implicitni
cestu, kam se bude software instalovat. Proc tedy neni nastaven
C:\texmf?

Co se tyce neschopnosti TeXu pracovat s divokymi nazvy, neni v tom sam.
Word sveho casu proste spadl, kdyz se mu predhodil soubor se dvema
extenzemi (dodnes to radeji nezkousim), 602Text dokument s mezerou taky
neotevre atd.

Mimochodem - MikTeX taky nabizi Program Files. Je treba pred tim vsechny
nove uzivatele varovat (chudaci pak musi preinstalovavat TeX, coz jeho
propagaci neprispiva).

Petr Aubrecht