Problemy s pdfcslatex pod TL6

Libor Chocholaty chocholaty at gncz.cz
Mon Oct 15 15:20:46 CEST 2001

Petr Olsak wrote:

> Tuto otazku chapu. Na vine neni spravce balicku, ale TeX samotny. Ten
> nepripousti mezery v nazvu souboru, protoze mezera je regulernim
> separatorem nazvu v parametru primitivu \input nebo \font. Pohledem do
> tex.web zjistime, ze ani zmena kategorie mezery nepomuze a soubor
> s mezerou v nazvu v TeXu proste nenacteme.
>
> Je sice pravda, ze mezery v nazvech souboru se v operacnich
> systemech vyskytuji uz radu let, nektere operacni systemy strategii
> s mezerami v nazvech dokonce preferuji, ale dokud se neudela zasah do TeXu
> [...]

OK, dekuji za vycerpavajici vysvetleni. Myslel jsem, ze je to zalezitost
instalarotu. Me to moc nevadi, protoze sam nejsem privrzencem mezer v nazvech
souboru, takze jsem se s timto chovanim nesetkal. :-) Uvazte, zda by nebylo dobre
na tuto vlastnost upozornit nekde v poznamkach k instalaci. Nekde na zacatku.
Mozna to tam je, necetl jsem. Ctu je pouze, kdyz se dostanu do problemu. :-)

S pozdravem, Libor Chocholaty