LaTeX to MS document (2)

Petr Aubrecht aubrech at labe.felk.cvut.cz
Tue Nov 20 13:43:35 CET 2001

> Vite, ja uz bych to takhle nehrotil. U techto novych informaci uz se mozna
> jedna jenom o nedokonalost prirozeneho jazyka nebo spatne interpretace.

Nesouhlasim. Ale hrotit to jako diplomant je opravdu tezky.

Na jednu stranu bych pochopil, ze se brani formatum jako treba Ami, ale
neuznani PDF je jasna korupce ze strany M$.

> Treba format HTML je jiste otevreny a pritom pro Word citelny. Stejne tak
> txt. Nemam ted zrovna word po ruce, ale asi pred mesicem jsem zkoumal,

To je napad - ulozte to jako PDF a TXT! A jste za vodou. (Do TXT to
dostanete treba pomoci GhostView z PS.)

Pokud na ne chcete byt hodne hodny, stahnete jim Acrobat Reader.

HTML je sice bezva, ale jako vystup diplomky nepouzitelny. Hlavicky, trosku
slozitejsi formatovani, obtekani ap.

> jake "spravne" formaty word umi. Zkousmal jsem, tusim, verzi Word 97 a z
> formatu, jejichz pocet se blizil dvacitce, jich bylo asi sest otevrenych.

Otazka taky je, jestli to nekdo zkousel. Napr. EPS Word taky ,,umi.''

> David Tesar

Petr Aubrecht