LaTeX to MS document (2)

Zdenek Krelovec krelovec at students.zcu.cz
Tue Nov 20 15:31:12 CET 2001

> Pisete, ze netusite proc. Myslim si ale, ze to je ta hlavni otazka. Tuto
> otazku PROC jste na tech konzultacich nepolozil?

Asi stokrat a odpoved zni, kdyby se do toho nekdo chtel kouknout nebo
z toho neco potreboval a aby to (treba za par let) otevrel. Podle
meho nazoru je kravina neco archivovat v DOC, protoze to za tech par
let stejne neotevre (viz. Moffice a doc95) a podle me to CD nebude
mit ani kam dat :-). Jo a Word je prej nejpouzivanejsi.

> PROC musi byt diplomova prace citelna  v proprietalnim formatu.
porad dokola jsem slysel to same viz. 3 radky nahoru.

> Zda se mi to nejake zmatene. Na jedne strane pisete, ze MSdocument
> je pouze _doporucen_ a na druhe pisete, ze to _musi_ byt ve
> formatu, kteremu rozumi Word. Tak jak je to tedy?

Oni asi pravdepodobne ani nevi co chteji. A jinak to je podle me
klicka, jak nevyzadovat urcity format (aby je nikdo nemohl napadat).
A pak taky pujde o to, jak snadno "sosat" myslenky. Jinak take mi
byla dneska polozena otazka: A jak z toho PDF dostanu obrazky?
Takze pujde o to aby nemuseli nic opisovat a jednoduse to vycucli.
Jenom pro informaci: pri tech rozpravach jsem si pripadal jak u
Pithie - po pulhodine jsem se stejne nic nedozvedel. A vsichni od
toho davaji ruce pryc.

Zkusim se v tom jeste dal rejpat a kdyztak dam vedet.