LaTeX to MS document (2)

David Tesar davidt at ucw.cz
Tue Nov 20 11:13:25 CET 2001

> Zda se mi to nejake zmatene. Na jedne strane pisete, ze MSdocument je
> pouze _doporucen_ a na druhe pisete, ze to _musi_ byt ve formatu, kteremu
> rozumi Word. Tak jak je to tedy? Pokud to _musi_ byt v takovem formatu,
> pak je nekde neco snileho a je treba proti tomu vystupovat.

Vite, ja uz bych to takhle nehrotil. U techto novych informaci uz se mozna
jedna jenom o nedokonalost prirozeneho jazyka nebo spatne interpretace.
Treba format HTML je jiste otevreny a pritom pro Word citelny. Stejne tak
txt. Nemam ted zrovna word po ruce, ale asi pred mesicem jsem zkoumal,
jake "spravne" formaty word umi. Zkousmal jsem, tusim, verzi Word 97 a z
formatu, jejichz pocet se blizil dvacitce, jich bylo asi sest otevrenych.

David Tesar