LaTeX to MS document (2)

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Tue Nov 20 10:25:21 CET 2001

On Mon, 19 Nov 2001, Zdenek Krelovec wrote:

> Zdravim vsechny,
> po tom, co jsem procetl veskera doporuceni, pozadavky a "navody",
> ktere jsou na ZCU FEL k mani, co se tyka diplomove prace a nekolika
> konzultacich s nekolika lidmi, co maji neco do cineni s moji
> diplomkou jsem se dozvedel:
> Format MSdocument je pouze doporucen proto, protoze je udajne
> nejpouzivanejsi a ja si to pry muzu psat v cem chci, az na to, ze tu
> musi byt v nejake forme, ktera jde otevrit ve Wordu (netusim proc) a

Pisete, ze netusite proc. Myslim si ale, ze to je ta hlavni otazka. Tuto
otazku PROC jste na tech konzultacich nepolozil? I me by zajimalo, PROC?
Reknete jim, ze nejaky Petr Olsak se intenzivne zajima, PROC musi
byt diplomova prace citelna  v proprietalnim formatu. KDO takto rozhodl a
KDO si za tim stoji?

Zda se mi to nejake zmatene. Na jedne strane pisete, ze MSdocument je
pouze _doporucen_ a na druhe pisete, ze to _musi_ byt ve formatu, kteremu
rozumi Word. Tak jak je to tedy? Pokud to _musi_ byt v takovem formatu,
pak je nekde neco snileho a je treba proti tomu vystupovat.

Petr Olsak