Re: přetékání řádku

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Fri Nov 16 13:24:08 CET 2001

On Fri, 16 Nov 2001, Simona Kotlarova wrote:

> Bohužel i já bych raději viděla obrázky pouze v příloze za texty, stejně jako poznámky bych raději měla vždy pod čarou a nikoliv za příspěvkem, avšak ne vždy jsme si sami sobě pány. A to nemluvím o tom, jak by to pak bylo jednoduché při zpracování.

Muj zakaznik, muj pan. Kdyz sazim neco na zakazku, taky musim vyhovet
prani zakaznika, ale kdyz ma pozadavky nesmyslne, snazim se mu to
vysvetlit rozumnymi argumenty a treba vysadim kratke ukazky podle jeho
pozadavku a podle mych predstav. Temre vzdy uzna, ze mam pravdu, a necha
se presvedcit. Jsme vzdy na stretu profesi. Ja vim, jak se ma sazet,
zakaznik zase vi, jakou knihu si lide koupi, a distributor vi, co chteji
knihkupci prodavat. Sazba pak vznika na zaklade vzajemne dohody a
kompromisu, ale takovych, za ktere se nemusim stydet.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://icebearsoft.euweb.cz