LaTeX to MS document

Polach Josef polach.j at pbsvb.cz
Mon Nov 12 10:14:35 CET 2001

Mam podobnou zkusenost z prace. Pokud zrovna nemusim vychazet z existujicich dokumentu a sablon, delam si v TeXu a ukladam v PDF. Par lidi si doinsatalovalo Acrobat a je pokoj. Navic to ma tu vyhodu, ze bez toho, aby mel k dispozici zdroj, nikdo mi ten vytvor nezmeni.

A jak vytvorit MS dokument? Vlozit do DOC jako obrazky vyexportovane stranky z PS souboru. Mozna nebudu prvni, koho to napadne. O rozsekavani na jednotlive stranky se tu psalo v poslednich tydnech.

Zdravi

Josef