LaTeX to MS document

Jaroslav Antos antos2 at kes.zcu.cz
Mon Nov 12 09:58:54 CET 2001

Zdravim!

Na ZCU se TeX pouziva celkem v hojne mire, ale
FEL (fakulta elektrotechnicka) je tak trochu zkostnatela
a takovychto veci je tam vic. Myslim, ze Word zvolili
z jednoducheho duvodu, ze je tam nainstalovan a tudiz
ma k nemu kazdy pristup. Takze tento boj s vetrnym
mlynem bude asi bezpredmetny.

Myslim, ze Vam poradim zkomprimovat a soubor prejmenovat
na DOC a vysledek bude stejny. Jde o to jen neco odevzdat.  :-)