cesky slovnik pro ispell pro Windows

Katerina Postranecka kpostran at students.zcu.cz
Tue Nov 6 00:09:11 CET 2001

Dobry den,
nejdrive bych chtela podekovat za pomoc pri konfiguraci emacsu pod
windows. Jeste si doladim konfiguraci pro spolupraci s TeXlive 6 a hotovy
.emacs muzu dat k dispozici.

Nyni mam ale jiny problem. Mam funkcni ispell 3.1 fungujici ve
Windows pod cygwin. Anglicke slovniky co u neho byly, funguji bez
problemu. Chtela jsem take cesky slovnik. Stahla jsem si archiv ispell
cz.tar pro Linux a zkousela slovnik vytvorit pomoci:

buildhash czech.a-z czech.aff czech.hash

Soubor se vytvoril, ale pri jeho pouziti dostavam hlasku:

hash table options don't agree with buildhash - 0xe/100/10 vs. 0x6/100/10

Zkousela jsem vychozi soubory pro slovnik nejdrive prekonvertovat do
kodovani cp1250, ale vysledek byl stejny.

Chtela bych vas pozadat o radu, jak postupovat nebo kde se da stahnout
hotovy slovnik pro ispell pro windows.

Dekuji
Katerina Postranecka