cesky slovnik pro ispell pro Windows

Jirka Kosek jirka at kosek.cz
Tue Nov 6 09:22:33 CET 2001

Katerina Postranecka wrote:

> Nyni mam ale jiny problem. Mam funkcni ispell 3.1 fungujici ve
> Windows pod cygwin. Anglicke slovniky co u neho byly, funguji bez
> problemu. Chtela jsem take cesky slovnik. Stahla jsem si archiv ispell
> cz.tar pro Linux a zkousela slovnik vytvorit pomoci:
>
> buildhash czech.a-z czech.aff czech.hash
>
> Soubor se vytvoril, ale pri jeho pouziti dostavam hlasku:
>
> hash table options don't agree with buildhash - 0xe/100/10 vs. 0x6/100/10

V TeXLive je rovněž obsažen program ispell.exe - patrně jiná verze než v
cygwin. Když dáte adresář s TeXLive na konec cesty, použije se ispell s
cygwinu a mohlo by to fungovat.

Jinak na adrese

http://badame.vse.cz/jkj/ispell-czechw.zip

je asi rok starý slovník pro ispell v kódování windows-1250. Chodí s
následující verzí ispell (kompilováno pomocí cygwin):

C:\>ispell  -v
@(#) International Ispell Version 3.1.20 10/10/95
@(#) Copyright (c), 1983, by Pace Willisson
@(#) International version Copyright (c) 1987, 1988, 1990-1995,