Konverze do PDF

Jan Busa busaj at ccsun.tuke.sk
Tue Nov 6 11:44:54 CET 2001

   Zdravim, nemam s tym ziadne skusenosti, ale ked som potreboval
zaradovat obrazky, vyrabane MetaPostom, kolega mi poradil pre subory mps
pouzit prikaz (mozno bol k tomu potrebny aj \usepackage{graphicx}):

\DeclareGraphicsExtensions{.pdf, .png, .jpg, .mps}

Teraz som si vsimol, ze je tam aj .jpg a teda sa to moze hodit.
Vyskusajte. Obrazky som zaradoval prikazom

\includegraphics[width=0.7\textwidth]{subor.mps}

       Jano Busa
    (Jan.Busa at tuke.sk)