TeXove systemy a editory (fwd)

Zdenek Wagner - Ustav chem.procesu AV wagner at cesnet.cz
Thu May 31 09:19:38 CEST 2001

On Thu, 31 May 2001, Lubos Kloc wrote:

> Z poznamky pana Aubrechta: "... hnusny, ale je tam ..."
> jsem usoudil, ze GS ten obrazek do .wmf vyrastruje.
> Je nejaka cesta, jak dostat .eps do .wmf ve vektorove
> podobe?

Ja jsem se nikdy nedival do zdrojaku GS, takze nevim. Jestli PS prikaz
line se provede tak, ze se na obrazovku (nebo do ovladace tiskarny) posle
odpovidajici prikaz pro kresleni cary (ktery ma svuj kod v metafile), nebo
jestli to sam vyrastruje a na vystup uz posila jen bitmapu. V tom druhem
pripade by bylo jasne, ze do .wmf se taky posle bitmapa. Pochybuji, ze
prevod EPS do WMF zvladne nejaky jiny program lepe. Mozna AI, ale jen v
pripade, ze na vyrobu toho obrazku byl pouzit AI, obecny PS AI neotevre.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/