TeXove systemy a editory (fwd)

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Thu May 31 09:05:01 CEST 2001

"Zdenek Wagner - Ustav chem.procesu AV" wrote:

> Windows Metafile je na tom podobne jako PS: je vektorovy, ale muze
> obsahovat i bitmapu. Zalezi na tom, jestli program, ktery prevede EPS na
> Metafile, zachova vektorovy charakter. Analogicky je OS/2 Metafile, ale ma
> jiny format.

Z poznamky pana Aubrechta: "... hnusny, ale je tam ..."
jsem usoudil, ze GS ten obrazek do .wmf vyrastruje.
Je nejaka cesta, jak dostat .eps do .wmf ve vektorove
podobe?

                     Prijemny den vsem,

                             Lubos Kloc

P.S. Jednu cestu, jak dostat vektorovy .eps do
Wordu jsem pred casem vyzkousel, je ale ponekud
krkolomna a ne vzdy stoprocentne spolehliva:
1) .eps -> .ai (pomoci ps2ai v GS)
2) nacist .ai do Corelu
3) ulozit jako .cdr
4) vlozit .cdr do Wordu.