TeXove systemy a editory (fwd)

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Tue May 29 10:04:19 CEST 2001

> Jen mi neni jasne, jak se pak dostanete v dviscr na stejne misto, kde jste
> ho predtim opustil...

ako iste viete to neide. DVISCR (DOS-ovska verzia Mattesovho ovladaca) nie je
priamo prepojovatelny s editorom. Z textu mozno nebolo jasne, ze sa vraciam
na miesto, kde som opustil editor a nie tam, kde som opustil DVISCR.

Ako som spominal, pri pisani textu takmer vylucne pouzivam automaticky preklad
bloku (az po napisani celeho textu ho prekladam ako celok, alebo iba obcas).
Ten preklad bloku je fakt bleskovy a vidim vzdy iba to, kde prave som v
editore. Pisem rovnicu, buchnem na klavesu a vidim ju. Nepaci sa mi, opravim,
buchnem na klavesu a znova ju (iba ju) vidim. Najdolezitejsie je, ze nic
nemusim oznacovat.

Napriklad DVISCR sa da "donutit", aby po prelozeni celeho dokumentu ukazal
iba tu stranu, na ktorej sa nachadza kurzor v editore.

Zdravi
Ladislav Bitto