TeXove systemy a editory (fwd)

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Tue May 29 10:13:26 CEST 2001

Editujem v DOS-okne pod OS-WIN98. Nastastie mam iba jeden taky monitor (ale
uz som na to zvykol a nevadi mi). Ostatne su starsie a tie necakaju s
prechodom (este nie su chranene, alebo ako to hovoria). Ale ani na tom
jednom to nie je problem. Nastavim si graficke DOS okno a namiesto DVI
pozeram PS.

Zdravi
Ladislav Bitto