TeXove systemy a editory (fwd)

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Tue May 29 08:34:33 CEST 2001

On Mon, 28 May 2001, Petr Aubrecht wrote:

> Pane jo, to bych chtel videt! Jak se Vam to povedlo?

na pohlad velmi jednoducho. Vsetky tie procesy, ktore su medzi editovanim a
pozeranim DVI, som pospajal. Pusti sa to tym, ze v editore stlacim jednu
klavesu, potom sa editor opusti (v DOS-e inac tazko) a pusti sa ten proces na
konci ktoreho vidim DVI. Ked v DVI stlacim Q, tak sa vratim do editora, presne
tam, odkial som ho opustil. Toto zvladne celkom maly programek. Pritom som si
naprogramoval rozne preklady, z ktorych najviac pouzivam automaticky preklad
bloku (to znamena, ze nic nemusim oznacovat, vsetko sa robi automaticky podla
polohy kurzora). Toto uz mam od konca roku 1991, boze je tomu uz 10 rokov.
EMTEX pouzivam od konca 1993 (ak ma pamat neklame).

Zdravi
Ladislav Bitto