TeXove systemy a editory (fwd)

Petr Aubrecht aubrech at labe.felk.cvut.cz
Mon May 28 17:03:17 CEST 2001

> samotny Alt-Tab z editora nestaci, pred tym sa musi subor ulozit, ak
chceme
> aj zmeny vidiet. Ja mam na obrazovke vzdy len jedno okno a to preto, ze
> monitor mam od oci minimalne 1.2 metra. Dovody tu neidem vysvetlovat. Keby
> Ladislav Bitto

Rekl bych, ze na 17-palcovem monitoru se vejde editor i kus DVI.

Co se tyce prohlizece, musi podporovat reload, kdyz se DVI zmeni. To jsem
prave pochyboval, ze prohlizec z emTeXu zvladne (v DOSu se s tim
nepocitalo). Pokud to zvladne, je to hezke.

Ale puvodne jsem mluvil trosku o necem jinem. Muzu totiz z editoru zavolat
prohlizec, ktery mi zobrazi stranku a dokonce misto, ktere edituji. A
funguje to i naopak.
Samozrejme to nejsou kouzla a staci mit editor a prohlizec, ktere si dovedou
predavat cisla radku jako argumenty. A kdyz to funguje, je to velmi
pohodlne.

> ja ho v tom DOS-e prepinam na jednu jedinu klavesu uz sedem rokov!

Pane jo, to bych chtel videt! Jak se Vam to povedlo?

> Nedelam jenom TeXove soubory. Chci mit u vseho stejne ovladani, abych mohl
> myslet na praci a ne na to, kam mam klikat a jake mam mackat klavesy.

Uznavam, WinEdt je jenom na LaTeX, na nic jineho se moc nehodi.

Petr Aubrecht

P.S. Omlouvam se za dlouhe dopisy. Pisu vsema deseti a jde mi to celkem
rychle.
P.P.S. Jsem velmi vdecny za vase nazory, clovek se dozvi spoustu informaci,
ktere by jinde nenasel. Treba jsem dneska zacal pouzivat vim (na spec.
ucely) :-))