TeXove systemy a editory (fwd)

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Mon May 28 12:38:21 CEST 2001

> Proc brzda? Ja tedy vetsinou vidim nekde alespon na obrazovce kus okna, do
> ktereho staci kliknout. Pri vetsim poctu oken je hledani toho spravneho na
> liste nepohodlne, ale Alt-Tab je zalezitosti zlomku sekundy.

samotny Alt-Tab z editora nestaci, pred tym sa musi subor ulozit, ak chceme
aj zmeny vidiet. Ja mam na obrazovke vzdy len jedno okno a to preto, ze
monitor mam od oci minimalne 1.2 metra. Dovody tu neidem vysvetlovat. Keby
som si vytvaral mensie okna, potreboval by som uz asi mikroskop. Alt-Tab
tiez hojne pouzivam, ale pri TeX-ovani nikdy. O mysi ani nehovorim, tu
pouzijem iba v najnutnejsich pripadoch.

Zdravi
Ladislav Bitto