TeXove systemy a editory

Zdenek Jedlicka zdenda_j at students.zcu.cz
Mon May 21 14:41:40 CEST 2001

> Pred mnoha lety CSTUG zakoupil korektor pro cestinu a slovenstinu pro sve
> cleny, ale pouze verzi pro DOS. Existuje dale volne siritelny program
> ispell, cesky slovnik pro tento program pred casem rozeslal Jiri Kosek.
> Potiz neni ani tak v programu, jako spis v kvalitnim ceskem slovniku a v
> podminkach jeho sireni. Myslim, ze se na takovem slovniku pracuje, ale
> nemohu to potvrdit stoprocentne.

Treba pod Linuxem pouzivam aspell - o jeho ceskem slovniku si muze nechat
Winedt zdat. Bohuzel nevim, jestli existuje pod NT.

Pod Win preferuji TexLive - velice jednoducha instalace bez konfigurace,
da se bez problemu pouzivat i instalace na CD (zabere jen par MB na HD).
Windvi je v pohode - nemam k nemu zadnou pripominku, da se srovnat s Xdvi
pod Linuxem. Tem, co ho nerozchodili, nebo jim nefunguje  spravne,
doporucuji cteni manualu + pripadny download aktualni verze.

S pozdravem

               Zdenek Jedlicka