TeXove systemy a editory

Josef Krob jokr at phil.muni.cz
Mon May 21 15:15:28 CEST 2001

Dne 21. května 2001 v 14:07, Jan Vacek napsal(a):

\flame
> Ja Vam nevim, osobne pouzivam VIM, mozny je take Emacs. Vyhodou techto
No kdyz nevite ...

> editoru je jejich univerzalnost a to vse nezavisle na platforme OS.

co to znamena - nezavislost editoru na OS? K cemu to je?

> Treba takovy VIM umi takove kejkle o kterych se tem ruznym WinEdtum

Jake kejkle, ktere neumi WinEdt?

> ani nezda. Podle meho nazoru je nejveci hloupost omezit se na nejaky
> editor bezici pod win, musite se prizpusobit jeho podminkam a nikdy
> jej neprizpusobite svym pozadavkum.

To proste neni pravda.

> Pod win jsem zkousel MikTeX a urychlene jsem se vratil k emTeXu.

To je mi Vas lito, prisel jste o dost.

> To bych prosim Vas nedelal, 40 dolaru za neco co Vas bude omezovat je
> nesmysl, kdyz vyse zminovane editory jsou zdarma pod vsechny operacni
> systemy.

V cem WinEdt omezuje? Ktery editor zdarma umi to same?

\endflame

> S pozdravem a pranim pekneho dne Jenda V.

Omlouvam se za malo vecny prispevek. Nebudu v tom pokracovat,
ale toto mi proste nedalo...

Zdravi
jokr at phil.muni.cz | http://www.phil.muni.cz/~jokr
ICQ 28062964