TeXove systemy a editory

Petr Aubrecht aubrech at labe.felk.cvut.cz
Mon May 21 14:02:50 CEST 2001

> MikTeX ma lepsi prohlizec - Yap -, musi se ale instalovat, TeXLive je
> hotov ke spusteni z CD, windvi je ovsem trochu pozadu.

Dovolim si to upresnit - Yap je SKVELY prohlizec vcetne obrazku (EPS), barev
a hypertextovych odkazu! Nebo treba double-click na text -> zavola se WinEDT
a ukaze inkriminovane misto ve zdrojaku!

WinDVI je hruza! Mne se treba nepovedlo ani posunout na stred stranky,
spatne prekreslovalo, pri otoceni na dalsi stranku se posunul doleva
nahoru - des a hruza. TeX Live je bezvadny na cestinu, vsechno bezvadne
funguje, ale ten prohlizec je chciplej.

Jinak instalace MikTeXu neni slozitejsi nez instalace Wordu (dneska je i
jednodussi). Pokud mate na C-ecku 100MB, tak nechate zaskrtnuto vsechno a
jenom mackate Next. A s WinEDT to vsechno hned funguje - cele to muze zabrat
tak 15 minut a mate perfektne fungujici prostredi.

>  > Zjistil jsem, ze na CD ROMu TeX Live 5 je ve slozce D:\setup editor
> Ja prisaham na WinEdt. Za ty penize rozhodne stoji, muzete si jej

Svate slovo - ruku do ohne by za nej dalo vic lidi.

> Zdravi

Petr Aubrecht