TeXove systemy a editory

Zdenek Wagner - Ustav chem.procesu AV wagner at cesnet.cz
Mon May 21 12:29:36 CEST 2001

On Mon, 21 May 2001, Zdenek Sedlacek wrote:

> Dovolte mi poznamku k soucasne snaze CSTUGu o korektor
> ceskeho pravopisu. Soucasti 4allTeXu je korektor zvany 4Spell,
> ktery je vynikajici, zcela univerzalni a obsahuje nekolik
> slovniku, vcetne polskeho. Coz tak doplnit jej pouze o cesky
> slovnik? Nevim ale, jestli 4Spell je nebo bude nadale podporovan.

Pred mnoha lety CSTUG zakoupil korektor pro cestinu a slovenstinu pro sve
cleny, ale pouze verzi pro DOS. Existuje dale volne siritelny program
ispell, cesky slovnik pro tento program pred casem rozeslal Jiri Kosek.
Potiz neni ani tak v programu, jako spis v kvalitnim ceskem slovniku a v
podminkach jeho sireni. Myslim, ze se na takovem slovniku pracuje, ale
nemohu to potvrdit stoprocentne.

e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/