Miktex a (cs)fonty

Miroslav Fikar fikar at cvt.stuba.sk
Wed Mar 14 10:18:40 CET 2001

> V danem adresari texmf/fonts/public/cs je 121 souboru stejneho obsahu
> (dva radky). Kdyz jsem to balil jako tar (tedy pro UNIX), rozhodl jsem se
> vyuzit vlastnosti vsech UNIXovych filesystemu, totiz ze je mozno vytvorit
> jediny inode a na nej odkazovat 121 ruznych jmen souboru (tzv. hard
> linky). Tim se usetri misto na disku, zvlaste tehdy, je-li filesystem
> navrzen s velkym datovym blokem.
>
> V te dobe jsme netusil, ze ten tar budou chtit rozbalovat uzivatele
> TakySystemu, tj. zvlaste systemu, ktere koncepci inodu ve svych
> [...]

Myslim, ze mate pravdu a je vecou rozpakovacov, ktore by mali byt
vylepsene.
Viem o Windows Commanderi, ktory ma tento problem. A ak ho niekto ma
nainstalovany, asi mu ani nenapadne pouzivat originalny tar, ked staci
Enter a F5. Su aj ine programy, ktore symlinky nezvladaju?
Na druhej strane, kedze je to celkom casty problem, by mozno stalo aj za
uvahu urobit taky tar, ktory tam vsetky tie subory ma. Jednalo by sa o
zvacsenie tar suboru asi o 121*24B, co by v dnesnej dobe nemalo robit
problem.

Dr.Ing. Miroslav Fikar
Associate Professor, Department of Process Control
Faculty of Chemical Technology, Slovak University of Technology in
Bratislava
Radlinskeho 9, 812 37 Bratislava, Slovak Republic
E-mail: fikar at cvt.stuba.sk, Url: http://www.ka.chtf.stuba.sk
Tel: ++421(7) 59.325 354, Fax: ++421(7) 52.49.64.69