Miktex a (cs)fonty

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Wed Mar 14 11:03:18 CET 2001

On Wed, 14 Mar 2001, Miroslav Fikar wrote:

> Myslim, ze mate pravdu a je vecou rozpakovacov, ktore by mali byt
> vylepsene.
> Viem o Windows Commanderi, ktory ma tento problem. A ak ho niekto ma
> nainstalovany, asi mu ani nenapadne pouzivat originalny tar, ked staci
> Enter a F5. Su aj ine programy, ktore symlinky nezvladaju?
> Na druhej strane, kedze je to celkom casty problem, by mozno stalo aj za
> uvahu urobit taky tar, ktory tam vsetky tie subory ma. Jednalo by sa o
> zvacsenie tar suboru asi o 121*24B, co by v dnesnej dobe nemalo robit
> problem.

Nejde o to, jak je veliky tar, ale co to provede pak na disku. Vas navrh
je nesystematicky z hlediska unixovych uzivatelu. Nakonec, aby unixaci
dostali spravny tar, musely by byt 2 a problemy by byly stejne jako ted.
Pokud je v taru poznamenano, ze prislusne jmeno reprezentuje link na jiny
soubor, pak ma program pri rozbalovani vyrobit prislusny link. Problem
nastava, kdyz filesystem takovou moznost nema. Tar z DJGPP to resi tim, ze
zkopiruje soubor. GNU tar pro OS/2 to resi tak, ze oznami, ze soubor neumi
vytvorit. Zalezi na uzivateli, jak s touto informaci nalozi. Ja jsem si
napsal kratoucky perlovsky skript, ktery rozbali tar a pak misto linku
zkopiruje soubory.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/