Podtrzeni v Myheadings

Kodlson kodlson at cmail.cz
Wed Mar 7 10:44:52 CET 2001

Podtrzeni funguje, cislovani stranek take, ovsem nemohu dostat do  hlavicky nazev kapitoly.
Zobrazuje se mi jen cislo stranky na prave strane.(oneside dokument).Jakym prikazem vlozit
nazev kapitoly (¨\chaptername nechci )
Co znamenaji prikazi upshape a podobne?

Ze zoufalosti jsem zkousel i fancyhdr, tam je vse v poradku az na podtrzeni, ktere je jen asi pres 3/4 strany, ja
bych ho chtel pres celou siri stranky (textu).

Prosim poradte zoufalec Kodlson

"Jiri Rybicka" <rybicka at mendelu.cz> píše v diskusním příspěvku news:200103061833.f26IXfZ98628 at ns.felk.cvut.cz...