Podtrzeni v Myheadings

Jiri Rybicka rybicka at mendelu.cz
Tue Mar 6 19:33:26 CET 2001

On Tue, 6 Mar 2001, Kodlson wrote:

> Jsem zacatecnik takze co znamena "Toto si dejte nekam do styloveho souboru "
> Znamena to, ze mam si vytvorit soubor s jakymkoliv nazvem a do nej vepsat

Moznosti je nekolik, predpokladal jsem, ze nejaky stylovy soubor mate.
Pokud ne, staci pred \begin{document} napsat:
> %*******************************************************
  \makeatletter
> \def\ps at myheadings{%
>  \def\@oddfoot{}% Tady lze definovat obsah prave paty stranky
>  \def\@evenfoot{}% Obsah leve paty stranky
>  \let\@mkboth\markboth
>  \def\@evenhead{% obsah leveho zahlavi - parbox umoznuje udelat caru
>     \parbox{\textwidth}{\thepage\hfill\leftmark\smallskip\hrule}}%
>  \def\@oddhead{% neco podobneho v pravem zahlavi...
>     \parbox{\textwidth}{\rightmark\hfill\thepage\smallskip\hrule}}}
   \makeatother
   \pagestyle{myheadings}
> %*********************************************************
A uz by to melo fungovat.

Nad prikazy \makeatletter apod. nemusite badat, pokud o tom nechcete nic
vedet.

> Tomu se mi nechce nejak verit. Mohli by jste my to nekdo polopate vysvetlit.
> Jedna se o diplomovou praci, kde ma byt hlavicky podrzena a pata uplne prazdna.
> Uz jsem zoufaly a vzpominam na M$Word, kde sice vystup neni tak pekny, zato
> uprava dokumenty mnohem user-friendly.
> Pokousel jsem se na http://www.cstug.cz/latex/lm/frames.html nalezt vysvetleni
> \makeatletter a \makeatother),  lec bezuspesne.
> Pokud mate nejakou dobrou sajtu prikladu na podobne tema (i v eng) budu
> rad. S pozdravem Karel Krebs

Chcete-li primo pouzit styl na diplomovou praci, mohu poslouzit svym
dilkem na www.mendelu.cz/~rybicka/zpract/dipp.sty, popis toho, jak se muze
psat diplomova prace a popis prikazu tohoto stylu je v souboru dipp.ps na
stejne adrese. Budete mit 90 % problemu s formatovanim usetrenych. Pouze
je potreba v tom stylu najit nazev skoly a fakulty a prepsat to na Vase
hodnoty, styl je totiz urcen pro potreby studentu nasi fakulty.

Zdravim
J. Rybicka.