Podtrzeni v Myheadings

Jiri Rybicka rybicka at mendelu.cz
Wed Mar 7 19:41:54 CET 2001

On Wed, 7 Mar 2001, Kodlson wrote:

> Date: Wed, 7 Mar 2001 10:44:52 +0100
> From: Kodlson <kodlson at cmail.cz>
> To: Tex <csTeX at cs.felk.cvut.cz>
> Subject: Re: Podtrzeni v Myheadings
>
> Podtrzeni funguje, cislovani stranek take, ovsem nemohu dostat do
> hlavicky nazev kapitoly.  Zobrazuje se mi jen cislo stranky na prave
> strane.(oneside dokument).Jakym prikazem vlozit nazev kapitoly
> (¨\chaptername nechci )  Co znamenaji prikazi upshape a podobne?

Text do hlavicky vlozite prikazem \markright{text}
(pokud byste mel oboustranny dokument, pak existuje
\markboth{textvlevo}{textvpravo}
).

Ten prikaz \markright apod. ma v sobe prikaz pro cislovany nadpis (treba
\section{nadpis} apod.)
Zalezi pak na tom, zda pouzijete tridu book, report nebo article.

\documentclass{article}   -- toto je pouziti tridy article

V tride article je nejvyssi hlavickou \section{}, v tride book a report je
nejvyssi hlavickou \chapter{}.

J. Rybicka.