Podtrzeni v Myheadings

Kodlson kodlson at cmail.cz
Tue Mar 6 19:23:14 CET 2001

Jsem zacatecnik takze co znamena "Toto si dejte nekam do styloveho souboru "
Znamena to, ze mam si vytvorit soubor s jakymkoliv nazvem a do nej vepsat
%*******************************************************
\def\ps at myheadings{%
 \def\@oddfoot{}% Tady lze definovat obsah prave paty stranky
 \def\@evenfoot{}% Obsah leve paty stranky
 \let\@mkboth\markboth
 \def\@evenhead{% obsah leveho zahlavi - parbox umoznuje udelat caru
    \parbox{\textwidth}{\thepage\hfill\leftmark\smallskip\hrule}}%
 \def\@oddhead{% neco podobneho v pravem zahlavi...
    \parbox{\textwidth}{\rightmark\hfill\thepage\smallskip\hrule}}}
%*********************************************************

Tomu se mi nechce nejak verit. Mohli by jste my to nekdo polopate vysvetlit.
Jedna se o diplomovou praci, kde ma byt hlavicky podrzena a pata uplne prazdna.
Uz jsem zoufaly a vzpominam na M$Word, kde sice vystup neni tak pekny, zato
uprava dokumenty mnohem user-friendly.
Pokousel jsem se na http://www.cstug.cz/latex/lm/frames.html nalezt vysvetleni
\makeatletter a \makeatother),  lec bezuspesne.
Pokud mate nejakou dobrou sajtu prikladu na podobne tema (i v eng) budu
rad. S pozdravem Karel Krebs

VSB-TU , katedra Elektroniky a sdelovaci techniky
ICQ: 38165654
kodlson at cmail.cz

"Jiri Rybicka" <rybicka at mendelu.cz> píše v diskusním příspěvku news:200103061104.f26B4OZ69395 at ns.felk.cvut.cz...