kniha na LaTex

Zdenek Wagner - Ustav chem.procesu AV wagner at cesnet.cz
Fri Mar 30 12:03:33 CEST 2001

On Fri, 21 Jul 2000, Radim Pekarek wrote:

> Zdravim. Nase nakladatelstvi by melo zajem vydat nejakou uzitecnou a
> podrobnou prirucku o LaTexu, ovsem marne shanime autora. Nemate prosim
> nejaky kontakt? S pozdravem Radim Pekarek

Dobry den,
uz jsem se dlouho neozval, protoze casu bylo mene, nez jsem si puvodne
myslel. Nyni se zda, ze nedojde k realizaci velkeho projektu, kde jsem mel
propojit XML a LaTeX, ale diky tomu bych mel mit cas, abych tu knihu o
LaTeXu napsal. Dival jsem se do LaTeXu pro zacatecniky od Jiriho Rybicky a
urcite bych to psal jinak. Premyslel jsem, jak napsat knihu, ktera by byla
jina nez to, co se da koupit, at uz u nas nebo v zahranici. Napadlo me, ze
bych mohl zaradit rozsahlejsi prakticke ukazky, jak jsem urcite problemy
resil pri sazbe konkretnich knih. Samozrejme bych mel popsat i BibTeX,
fontinst a jine standardni nastroje, ktere ja sam nepouzivam, takze se je
budu muset naucit. Napiste mi, jakou mate predstavu a pripadne, jestli
jste nahodou jiz nesehnali nekoho rychlejsiho, nez jsem ja.

> Odchozí zpráva neobsahuje viry.
> Verze: 6.0.166 / Virová báze: 79 - datum vydání: 20.6.2000

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://members.xoom.com/z_wagner/