POZOR!!! (was: RE: vlo~te nad)

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Fri Mar 30 10:49:07 CEST 2001

Richard Sima napsal:
> [...]

Snad je v teto konferenci jen malo bezhlavych
klikalistu, co otviraji vsechny prilohy
bez ohledu na zakladni opatrnost.
Jen blazen by otviral prilohu s priponou .EXE, ktera
se navic snazi predstirat, ze je obrazek.

Je to snad poprve, co mne neco takoveho
prislo pres tuto konferenci, v jinych konferencich
je to mnohem castejsi. Myslim, ze spravci
serveru zaslouzi pochvalu, i kdyz jim tento jeden
pripad utekl.

        Pekny (nezavirovany) vikend preje

                    Lubos Kloc