Dělení slov s pomlčkou

Anton Surda fyzisurd at savba.sk
Mon Jun 25 14:29:21 CEST 2001

On Mon, 25 Jun 2001, Josef Tkadlec wrote:

> Technicky navod se zde objevil, rad bych ale podotkl, ze gramaticky spravne
> je 32bitove (bez pomlcky).

V cestine. V slovencine 32-bitove so spojovnikom. Ked sa spaja niekolko
slov do jedneho napr. v chemickych nazvoch vzdy sa pouziva spojovnik a nie
pomlcka.

-   toto je spojovnik

--  toto je pomlcka.

Okolo spojovnika nikdy nemozu byt na oboch stranach medzery (ako to hrozne
vyzera pozri standartne wordovske texty). Okolo pomlcky
su medzery vzdy, okrem jednej vynimky: napr. 2--5 (2 az 5).

Zdravi

Anton Surda