fonty pro LaTeX

Zdenek Wagner - Ustav chem.procesu AV wagner at cesnet.cz
Fri Jun 22 12:19:14 CEST 2001

On Fri, 22 Jun 2001, Ondrej Rusek wrote:

> Co bych konkretne poterboval:
> - odkazy, kde se daji sehnat ruzna pisma pouzitelna v ceskem LaTeXu

www.cstug.cz, je tam odkaz na stranku Fontanasia a mozna i jine. Da se
pouzit v zasade i komercni font, mozna jste nejake ziskal s jinymi
produkty, ktere mate v pocitaci.

> - nejaky manual (odkaz), kde se doctu jak nove pismo do LaTeXu
>   doinstaluji a pouziji (z knizky p. Rybicky jsem to dost dobre
>   nepochopil)

napr. bulletin.cstug.cz, ve Zpravodajich, ktere jsou jiz volne dostupne v
PDF, je muj serial LaTeXova kucharka. Jsou tam i jine clanky zabyvajici se
fonty.

> - nejaky clanek (namual), pomoci kt. bych si udelal predstavu o pismech
>   jako takovych - PostScriptova, metafontova, TrueTypova.... nemam v
>   tom jasno -  a jak je pouzit v LaTeXu (lze-li)

Jsou take ve Zpravodajich a krome toho doporucuji jakoukoliv dobrou
ucebnici typografie.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/