fonty pro LaTeX

Polach Josef polach.j at pbsvb.cz
Fri Jun 22 15:27:28 CEST 2001

O prevodu TTF do teTeXu se pise v souboru ttf-tetex.ps (nasel jsem ho nekde na CTANu).

Na VSZ v Brne (vlastne MZLU) se problematikou znakovych sad v typografickych systemech zabyval v diplomce Martin Cerny, mam ji stazenou, ale adresu uz nevim.

Stejne by bylo fajn, kdyby nekdo hodil do placu nejaky prehled (pokud existuje) fontu prizpusobenych pro TeX, aby clovek nemusel objevovat Ameriku poodruhe..

Zdravi

Josef